איחוד תיקים בהוצאה לפועל

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות!

מלא את הטופס ונציגינו יחזור אליך במהרה




ייפוי כוח מתמשך ייפוי כוח מתמשך

 

תמיד כדאי להיות מוכנים ולקבוע בעצמנו מי יקבל החלטות עבורנו כאשר אנחנו כבר לא נהיה במצב של קבלת החלטות …

מה זה בעצם ייפוי כוח מתמשך?

ייפוי כוח מתמשך נועד למצבים של אי יכולת לקבל החלטות בעתיד

מדובר במסמך משפטי המאפשר לכל אדם בגיר (מעל גיל 18) המבין את משמעותו של ייפוי הכוח ותוצאותיו, לקבוע כיצד ועל ידי מי יטופלו ענייניו בעתיד כאשר לא יוכל לטפל בהם בעצמו, למשל עקב מחלת זיקנה (כמו דמנציה), מוגבלות נפשית וכיו"ב.

מטרת ייפוי הכוח היא לאפשר לאדם להפקיד את קבלת ההחלטות בעניינו בידי אדם אחד או יותר שהוא סומך עליהם (מיופה כוח). למידע מפורט על סמכויות מיופה הכוח והתנאים שחלים עליו.
ראו מיופה כוח לייפוי כוח מתמשך.

יפוי כוח מתמשך יכול להיות בעניינים אישיים (כולל רפואיים) ובענייני רכוש, בכולם או בחלקם. כניסתו לתוקף של ייפוי הכוח רלוונטית רק לתחומים שצוינו בו במפורש:

ייפוי כוח מתמשך בעניינים אישיים מתייחס לרווחתו האישית של האדם, לצרכיו היומיומיים, למקום מגוריו, לבריאותו, לענייניו הגופניים, הנפשיים או החברתיים. עניינים אישיים עשויים לכלול גם עניינים רפואיים, אך ניתן לערוך ייפוי כוח מתמשך שמתייחס לעניינים הבריאותיים בלבד.
למידע נוסף ראו ייפוי כוח לטיפול רפואי.

ייפוי כוח מתמשך בענייני רכוש מתייחס לטיפול בכלל נכסיו, כספיו והתחייבויותיו של האדם.

האדם שעורך את ייפוי הכוח יכול לקבוע באופן כללי כי מיופה הכוח הוא האדם המוסמך לקבל בשמו החלטות עתידיות, ולהשאיר למיופה הכוח את שיקול הדעת לגבי תוכן ההחלטות, או שהוא יכול לפרט מהו רצונו לגבי תוכן ההחלטות שיתקבלו בנושאים השונים, וזאת באמצעות קביעת "הנחיות מקדימות".

משרדנו מתמחה בהכנת ייפוי כוח מתמשך, נותן מענה מלא ומפורט ומלווה את הלקוח באופן אישי, מלא ויסודי.

התמחויות נוספות: הוצאה לפועל | עיכוב יציאה מהארץ