עיכוב יציאה מהארץ

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות!

מלא את הטופס ונציגינו יחזור אליך במהרה




ביטול עיכוב יציאה ביטול עיכוב יציאה מהארץ

משרד עו"ד גיא ניומן מוביל את תחום ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ בישראל. במסגרת הטיפול, זכו אלפי ישראלים לצאת את הארץ. משרדנו מוכר כאוטוריטה בתחום ומספק את שירותיו, הן עבור חייבים והן עבור תובעים וזוכים.

משרדנו מגיש בשם החייב בקשות לביטול צו עיכוב יציאה מהארץ שתלוי ועומד כנגדו:

• ביטול צו עיכוב יציאה התלוי ועומד כנגד החייב בתיק פרטני ספציפי.
• ביטול עיכוב יציאה מהארץ התלוי והעומד כנגד החייב במסגרת תיק איחוד.
• ביטול צו עיכוב יציאה התלוי והעומד כנגד החייב במסגרת הליך פשיטת רגל.
• התמחות מיוחדת כנגד חייבי מזונות לביטוח הלאומי.
• התמחות מיוחדת בביטול צו שניתן כנגד תושב זר/חול ו/או ישראליים בעלי אזרחות כפולה.

אזהרה! – אין להגיש בקשה לביטול צו עיכוב באופן עצמאי ושלא באמצעות עו"ד המתמחה בתחום וזאת לאור הניסיון העגום בטיפול בנזקים שהסבו לעצמם חייבים שפנו למשרדינו לאחר ניסיונות עצמאים כושלים אל מול הוצאה לפועל.

בקשה לביטול צו יציאה מהארץ

איך בודקים אם יש צו עיכוב יציאה מהארץ?

לשם ביצוע בדיקת עיכוב יציאה מהארץ, טרם רכישת כרטיס הטיסה יש לשלוח צילום תעודת זהות בפקס למשטרת הגבולות במטה הארצי בירושלים, לפקס שמספרו: 02-5898819 על החייב להתקשר למרכז מידע הארצי- 35592* או 02-6593333 על מנת לערוך בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ לפי תעודת זהות. במידה ולא ידוע לחייב מה הם מספרי התיקים בהוצאה לפועל, יש להתקשר לרשות האוכלוסין וההגירה בטל': 3450*.

חשוב ביותר! בעת קבלת התשובה מאת השוטר/ת יש לברר ולוודא האם ישנם כמה צווים או שמא קיים יותר מאשר צו איסור יציאה מהארץ אחד. רצוי לערוך בירור של צו יציאה מהארץ בסמוך ככל הניתן ליום היציאה, היות ופעמים שהצו ניתן לאחר הבירור מול משטרת הגבולות. חובה לשאול את השוטר/ת מאיזה לשכת הוצאה לפועל בארץ ניתן הצו. במידה ואכן מתברר שקיים צו עיכוב יציאה מהארץ, יש ליצור קשר עם עו"ד הוצאה לפועל המתמחה בתחום ספציפי זה, על מנת לבצע תקיפה חוקתית לביטול הצו, ו/או לאפשר יציאה ספציפית בהסדר פרטני מול הגורם. המשפטי הרלוונטי.

לייעוץ ראשוני חינם בענייני עיכוב יציאה מהארץ צרו קשר דרך האתר.

נשמח לעמוד לשירותכם.